سرخط خبرها

رقابت ۶ نماینده خراسان رضوی در چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر + زمان و مکان اجرا

  • کد خبر: ۲۰۶۱۳۸
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
رقابت ۶ نماینده خراسان رضوی در چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر + زمان و مکان اجرا
۶ اثر نمایشی از استان خراسان رضوی به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز در میان آثار پذیرفته شده در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۶ تئاتر از استان خراسان رضوی در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محمد جهان پا روز یکشنبه یکم بهمن ماه و دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲ در دو سانس ۱۷ و ۲۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

همچنین «ترمز اضطراری» به قلم شادی غفوریان و کارگردانی بهار فاضلی راد در اولین روز از این رویداد روز یکشنبه اجرا خواهد داشت. این نمایش ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

همچنین سه شنبه ۳ بهمن ماه «بیرون پشت در» به نویسندگی ولفگانگ بورشرت و کارگردانی محمداسماعیل بیگی در دو سئانس ۱۶:۳۰ و ۲۰ در تالار دکتر ناظر زاده تماشاخانه ایرانشهر به رقابت می‌پردازد.

تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر هم پذیرای نمایش «مرغ سحر» به قلم آرش خیرآبادی به کارگردان رضا حسینی در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ خواهد بود.

نمایش «فخرالزمان» به قلم ابراهیم عادل نیا و کارگردانی مهدی مسروری دوشنبه ۹ بهمن ماه در دو سئانس ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در تالار شهید قشقائی مجموعه تئاتر شهر اجرای صحنه‌ای خواهد داشت.

«سرجوقه» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری هم در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آخرین نمایش از این رویداد است که ۱۱ بهمن ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

چهل‌و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری «مهدی حامد سقایان» در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

جدول اجرا‌های جشنواره چهل و دوم جشنواره تئاتر فجر در این لینک قابل مشاهده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->